niedziela, 11 marca 2012

Rozpuszczone ciastko

Usunęłam bloga, jednak zatęskniło mi się za nim. Usunęłam, ponieważ miałam problem ze zdjęciami, a raczej z kimś kto by mi je zrobił.Nie chce mi się łazić i prosić każdego po milion razy, a samowyzwalaczem wychodzą słabo. Jednak postanowiłam, że się łatwo nie poddam ! Wczoraj byłam na 18 urodzinach koleżanki i muszę nieskromnie przyznać, że ładnie wyglądałam. Męczyłam się z makijażem, który pasował to mojej sukienki, jednak nie mam zdjęć ! Tak się śpieszyłam, że ich nie zrobiłam :c
Mam zdjęcia konkursowe, które też wam pokaże.
Dzisiaj dość skromnie, codziennie i pospolicie.













Tunika: sh
Pasek: NY
Leginsy: No name
Buty: Booti
Bransoletki: Primark


Prace konkursowe:
2 miejsce

3 miejsca



Oraz pozostałe prace, jednak kilku nie ma, ponieważ dziewczyny
ociekły ze zdjęć.

9 komentarzy:

  1. nie chce skłamać ... 12 zł ? jakoś tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ślicznie, jest mi bardzo miło!!:):):)
    włosy olejuję olejkiem Alterra (dziś oliwą z oliwek;D) i kupiłam ten olejek za 11 zł w promocji. antycellulitowy który tez jest super dla włosów kosztuje 17 zł. bardzo dobre są te olejki, dziś zakupiłam granat i avokado - kolejny olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro mam okazję, zlikwiduj weryfikację obrazkową w komentarzach :D jak znowu mi padnie to nie bede jak Ci miała napisać komentarza :<

    OdpowiedzUsuń
  4. +zapraszam do kupna butów u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka :) zazdroszczę takie łowu w sh ;d
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Polepszyło się kochanie z fotografią. Nie narzekaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dizajnerki jakiejś tam się trafił.

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe pewnie dużo bo często tam chodzę;D;D;D
    czy Twoja koleżanka to Paulina Sopińska?xD;D

    OdpowiedzUsuń